Priser:
Vi forbeholder oss retten til å endre priser uten varsel ved endringer i vilkår som er utenfor vår kontroll. Vi tar også forbehold om eventuelle trykkfeil i priser, innholdsfortegnelser, spesifikasjoner, etc.

Vareinformasjon:
BeautyBoutique.no tilstreber seg å hele tiden gi deg korrekt informasjon. Likevel kan det forekomme at vi mottar feil informasjon fra våre underleverandører. 

BeautyBoutique.no tar forbehold om feilaktig produktbeskrivelse, priser eller annen informasjon som fremkommer som følge av feil informasjon gitt oss fra underleverandør, og forbeholdes retten til å endre produktsortiment, tilgjengelighet og pris som følge av dette.

Enkelte variasjoner i ytre design og utseende på produktene vil kunne forekomme.

Betaling:
BeautyBoutique.no aksepterer elektronisk betaling med kreditt/debetkort. Dersom det ikke kan benyttes elektronisk betaling, kan bestillinger forhåndsbetales til konto etter avtale. 

Oppkrav:
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.

Kortbetaling:
BeautyBoutique.no aksepterer følgende kort: Visa og Mastercard, samt alle andre debetkort merket med VISA-logo. Når du betaler med kort trekkes beløpet du skal betale fra din konto når din leveranse er pakket og klar for sending.

Vipps: 
Du kan nå vippse beløpet til 534434. Når du er i Vipps appen, ikke velg "Vipps en venn" men velg "Kjøp". NB: Når betalingen er gjort, sender vi varene.

Angrekjøp før levering:
Hvis du ønsker å kansellere din ordre før den er ekspedert og sendt, kan du gjøre dette ved å skrive en e-post til kundeservice@beautyboutique.no Du må skrive ANGREKJØP med store bokstaver i emneteksten, og sende eposten så fort som mulig, for vi pakker som regel få timer etter vi har registrert ordren. Grunnet rask ordrebehandling stilles det ingen garanti for kansellering av bestillingen før sending. I slike tilfeller henviser vi til din angrerett. 

Retur etter levering:
Hvis du ønsker å returnere en vare etter at den er sendt fra BeautyBoutique.no så står du fritt til å gjøre dette innen 14 dager fra du mottar varen. Hos BeautBoutique.no har du 14 dagers fri returrett og gratis returfrakt! Merk at returretten kun gjelder dersom du gir oss melding om at du ønsker å benytte din angrerett, og varen sendes tilbake innen 14 dager i samme stand som den ble sendt til deg. Dette vil si at dersom forseglingen på produktet brutt, produktet er eller at varen på annen måte ikke kan sendes tilbake i samme stand uten at dette skyldes forhold utenfor din kontroll, gjelder ikke returretten. Du kan bruke samme emballasje på returforsendelsen. 
Dersom du ønsker å utøve din angrerett, skal du benytte skjema for opplysninger om angrerett og sende det til oss via e-post Kundeservice@beautyboutique.no. 

Vennligst angi et kundenummer eller betalingsnummer for raskere service.

Uavhentede pakker:
Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, fyller du ikke kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Du vil bli belastet med et gebyr for å dekke BeautBoutique.no’s frakt og håndteringskostnader av varene. Størrelsen på gebyret tilsvarer våre utgifter med forsendelsen, minimum kr 300 ,-. Dette omfatter også bestillinger som nektes mottatt. Gebyret kan motregnes ditt øvrige tilgodehavende hos BeautBoutique.no. 

Kreditering eller Bytte:
Når en vare er returnert til BeautBoutique.no under bytteretten, så må vi undersøke og bekrefte at kjøpet/varen er innenfor kriteriene for bytteretten. Forseglingen av produktet må ikke være brutt og varene må være i samme stand som de var da de ble sendt ut. Du vil straks motta en bekreftelse pr. epost om at din retur er mottatt. Utbetaling av tilgodehavende vil deretter skje snarest, og senest innen 14 dager. Vi tar forbehold om forsinkelser i utbetalingen dersom du har gitt feilaktige opplysninger.

Reklamasjon:
Reklamasjoner på grunn av feil ved varen: Det gis full reklamasjonsrett i henhold til forbrukerkjøpsloven for alle produktene våre. Hovedregelen er to års reklamasjonsfrist for produksjonsfeil. Du må varsle om feilen innen rimelig tid etter feilen oppdages. Ved forsinkelse må krav rettes BeautyBoutique.no innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert.

Før du sender inn din reklamasjon til oss, må du være sikker på at reklamasjonen ikke skyldes noe du selv har gjort. Du må også melde fra til oss og sende oss varen innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen dersom du skal ha rett til å reklamere.

Du fyller ut angrerett/reklamasjon skjemaet, der du krysser av for «Varer» og angir hvilke varer du vil returnere. Dette skjemaet legges ved varen du reklamerer på, pakkes forsvarlig inn og sendes til oss. Gjerne i samme emballasje som du mottok varen i. Du bekoster selv fraktkostnad for retur. BeautyBoutique.no er ikke ansvarlig for indirekte tap som følge av mangler med mindre tapet skyldes grov uaktsomhet eller forsett fra BeautyBoutique.no sin side.